برای بهترین زندگی ام

 مهسای مهربونم ؛ کنار تو بودن درست عین زندگی تو بهشته

 هنرمند جانم ، از انگشتانت گوهر نابِ هنر می ریزد

 خطاطی بی نظیرت به پریشانی تمام خطوط منفی ی زندگی آرامش می بخشد

 و نقاشی ی فوق العاده ت نقش عشق بر جان من است

مهسا جـــانم ، همدلـــــم،

 در مدت آشنایی امان گوش هایت شنواترین برای دردودل های بی پایانِ من بوده

 و به خاطر همین سنگ صبور بودنت و مهر بی توقعت،

 می خواهم از اعماق قلبم فریاد بزنم که به توان ابدیت دوست تدارم

مهسای من، بابت هدیه ی زیبات ممنونم جـــانِ دلم

 و می خوام بدونی برای من تنها حضورت بزرگترین و تاثیر گذارترین ارمغان است

مهربونم ترینم ،عشق من به تو فاصله ی مکانی و زمانی نمی‌شناسد

 تو تا ابد در کنجِ دنجِ دلم جای داری

یار دوست داشتنی ام ، طراوتِ لحظه های من

 روی ماهت رو می بوسم و بابت این هدیه ی ناب، قلبا سپاسگزارم


 12 مهر ماه 99
4:30 عصر شنبه

http://s15.picofile.com/file/8409874576/Maahsa3.jpg