شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ *خانم فاطمه عزيزم (سبوي معرفت)* درگذشت مادربزرگ گراميتان را به شما و خانواده محترمتان تسليت عرض نموده، برايشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، خداوند متعال روحشون رو با مادر حضرت زهرا (س) محشور نمايد براي شما و ساير بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل خواهانم *از طرف خانواده بزرگ پارسي بلاگ*


هايدي
95/12/9
:( روحشون شاد و محشور با انبيا و اولياي الهي......
روحشون شاد...تسليت ميگم
خدايش با خانم فاطمه زهراسلام الله عليها محشور فرمايد.
اللهم صل علي محمد وال محمد و عجل فرجهم
خيلي از محبتتون ممنونم..ان شالله خدا به همه مسلمونها خصوصا پارسي بلاگيهاي بزرگوار سلامتي و طول عمر بده و نفس گرم و دعاهاي خير شما بزرگواران واسطه ي نظرلطف الهي و شادي روح مادربزرگم باشه.
سلام تسليت ميگم خدا ب شما و خانواده محترمتون صبر و تسلي خاطر و ب اون مرحوم آمرزش و مغفرت عطا کنه ان شاالله...روحشون شاد
*ابرار*
تسليت عرض ميکنم. خدا رحمتشون کنه
من.تو.خدا
سلام.خدا رحمتشون کنه ان شاءالله و به بازماندگانشون صبري جزيل عنايت بفرمايد.
*زهرا.م
تسليت ميگم..
تسليت عرض مي کنم...خدا رحمتشون کنه...
سلام و عرض ادب..... سبوي معرفت عزيز غم از دست دادن مادر بزرگ غمي بزرگ است و سخت. صبر شربت گوارايي است که اميد دارم خداي متعال شما و خانواده محترم را از آن برخوردار کند. دلتان با نور عنايت حضرت حق قرين ارامش و روح آن مرحومه بر سفره مهرباني خانم فاطمه زهرا سلام الله عليها برخوردار از عنايات خاصه.
مادر هماجان عزيز و مهربان سلام . حضور و يادآوري شما در غم و شادي عزيزان همواره با محبت و مهرباني قرين هست و سهم بزرگي در همراهي ما داريد. سپاس از لطف مادرانه و صميمي شما. سلامت و پاينده و عاقبت بخير باشيد.
تسليت ميگم
هما بانو
{a h=golvaje77}شبستان نور{/a} سلام شبستان عزيزم .. فداي شما مهربونم .. خوبيد مادرجان؟ خيلي از ديدنت خوشحال شدم بخدا .. خيلي دلتنگتون بودم و همش جوياي احوال شما از بعضي از دوستان نزديک بودم.. خوشحالم که رد حضور شما رو مي بينم .. قربونت برم گلم.. من خانواده پارسي بلاگ رو خيلي دوست دارم و اين کار کوچکترين خدمتي هست که بتونم در غم و شادي اين خانواده دوست داشتني شرکت کنم
هما بانو
{a h=golvaje77}شبستان نور{/a} فدات عزيز دلم@};-
مادر جان فداي لطف و مهربانيت....
خدا بيامرزدشون و روحشون قرين رحمت الهي:(
از همه ي بزرگواران تشکر ميکنم...ان شالله خدا به شما وخانواده هاي شما سلامتي بده و روح پاک درگذشتگانتون رو قرين لطف و رحمت بي انتهاش و درحشر با ائمه اطهار و اوليائش قراربده.
هايدي
روحشون شاد
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
هما بانو
رتبه 13
161 برگزیده
329 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top